неделя, 27 ноември 2016 г.

Arrival


Arrival е един от най-добрите sci-fi филми, които съм гледала в последно време. Фокусът не е в някакви космически битки или измислени джаджи, а върху личната история на главната героиня. Ейми Адамс се справи отлично с ролята, затвърждава вярата ми в актьорските й умения.

Джеръми Ренър не беше особено важен за историята. В последствие героят му има повече развитие, но като цяло ми се стори плосък персонаж. Същото може да бъде казано и за останалите герои.

Режисурата е най-силната страна на този филм, без съмнение. Първото представяне на извънземния коръб е толкова добре изпипано - една от най-красивите сцени, които съм гледала тази година! 

С предишните си два филма Сикарио и Затворници бях убедена, че режисьорът Денис Виленюв ще се представи отлично. Това, което тези два филма имат като предимство пред Първи Контакт, е усещането за опасност и изненада. Разбира се, този филм се опита да представи цялото човечество застрашено от извънземната заплаха, но имах усещането, че всичко е претупано - работата по другите локации, сътрудничеството между хората в световен мащаб... В Сикарио героите бяха много по-малка група, но преживяванията им изглеждаха много по-реални.

Извънземните бяха много добре направени, езикът им беше изграден по интересен начин. Определено съм доволна от начина, по който бяха показали общуването между хората и извънземните.

Проблемът ми с Arrival е много малък - предсказуемостта му към края. Това ме спира единствено да смятам този филм за прекрасен и да го поставя сред моите топ 20. Въпреки това много доволна - интересна история и е поредното стабилно изпълнение от Адамс и Виленюв.


Няма коментари:

Публикуване на коментар