събота, 17 декември 2016 г.

La La Land

La La Land е вторият филм, режисиран от Деймиън Шазел. Първият му беше Whiplash, който е изключително добър филм, но е много напрягащ на моменти. За щастие този е приказен и напълно не-напрягащ. 

La La Land е най-прекрасният филм, който съм гледала тази година. Според мен е просто съвършен!

От първите кадри зрителят е бомбардиран с цветове, танци и музика. Това е така до самия край. Магическо е!

Ема Стоун и Райън Гослинг са любимата ми екранна двойка в момента. Имат страхотна химия и двамата са много чаровни. Гослинг изигра страхотен джаз пианист - много добре му отиваше ролята, а Ема Стоун беше очарователна като изгряваща актриса. Най-хубавото в историята беше как двамата взаимно си помагаха да сбъднат мечтите си.

Следването на мечтите е една от основните идеи на филма. Убедена съм, че на моменти филмът разглеждаше безсърдечността на Холивуд по много красив начин. Невероятните песни, танци и прелестни кадри имаха и мрачен момент към тях - умееха да критикуват филмовия бизнес и колко лесно е някой да си изгуби пътя в този странен свят.

Имаше твърде много моменти, които истински ме разчувстваха и впечатлиха в този филм. Побиваха ме приятни тръпки от прекрасното съчетание между музика, кадри и текст. А песните са коя от коя по-прекрасни.

За мен изпълнението на песента "Audition (The Fools Who Dream" във филма е един от най-магическите моменти, които съм имала щастието да видя. Филмът определено си заслужаваше да се гледа в Зала 1 на НДК и не мога да опиша колко много ми повлия!

Деймиън Шазел, както и Том Форд, са изключително талантливи режисьори. Шазел има огромна любов към джаза, което се вижда от двата му филма. Изключително щастлива съм, че тази любов се изразява по такъв красив начин и че той я споделя с нас, простосмъртните зрители.

Няма коментари:

Публикуване на коментар