събота, 17 декември 2016 г.

Хищници в мрака / Nocturnal Animals

Том Форд е страхотен режисьор, един от най-любимите ми. Предишният му филм - A Single Man, ми е в топ 3. Мога да го гледам още хиляди пъти, без да ми омръзне.

Поради тази причина нямах търпение да гледам Хищници в мрака. За щастие не бях разочарована.

Най-общо схемата на филма може да се обясни като "история в история". Първата история включва героинята на Ейми Адамс и успешния й изкуствен живот. Във втората история се разиграват действията от книгата, която тя получава от бившия си мъж. Има и отделни флашбеци, които са спомените на главната героиня за връзката й с героя на Джейк Гиленхал.
Не съм почитател на този формат, защото рядко се получава, но тук определено беше много умело постигнато. Всяка история се допълваше с останалите много добре и съставяше страхотна цялостна картина.

Ейми Адамс и Джейк Гиленхал бяха страхотни, както очаквах. Според мен Гиленхал имаше повече възможност да покаже завидните си актьорски умения, но това е поради факта, че присъстваше в две от историите.

Най-много във филма се отличаваха второстепенните персонажи. Майкъл Шанън и Арън Тейлър-Джонсън се представиха страхотно. Майкъл Шийн, Джена Малоун и Лена Хийди имаха по една, най-много две сцени във филма, но успяваха въпреки това да впечатлят също. Със сигурност от всички най-открояващ се е Арън, чийто герой беше толкова сбъркан и откачен... впечатляващо изпълнение наистина!

Темите на филма са много актуални и са развити по интересен начин. Има критика към материализма и към отказването от мечтите.

Режисурата е страхотна. Има прекрасни паралели между отделните истории, изключително красиви!

Поредният страхотен филм от Том Форд. Ще ми се той да прави по-често филми, но предпочитам да са на рядко, ако всеки от тях ще е толкова страхотен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар