събота, 31 декември 2016 г.

Maggie's Plan (2015)

Трейлърите могат да са много подвеждащи...

Бях останала с впечатлението, че това ще е приятен и леко странен филм, който ще ми хареса най-вече заради актьорите в него.

Нито една от сцените нямаше смисъл, всички герои се държаха неестествено и историята не водеше до никъде през цялото време. 

Въпреки голямото ми отегчение през по-голямата част от филма успях да го изгледам, най-вече заради Ийтън Хоук и Джулиан Мур. Колкото и да харесвам Джулиан, странният акцент на героинята й, ме разсейваше твърде много. 
Грета Гъуиг играе обичайната за нея роля.

Най-интересни и сравнително нормално реагиращи в този филм бяха Бил Хейдър и Мая Рудолф. Може би поради факта, че не се появяваха в толкова много сцени и трябваше да обясняват на останалите колко нелогично се държат.

Основният ми проблем с този филм е, че сякаш се опитваше да подражава на филмите на Уди Алън, при това неуспешно. В много американски филми академици, учени или просто начетени хора са представени по много смешен начин. И тук бяха твърде високомерни, погълнати от себе си, но най-вече винаги говорещи с много сложни думи. Така героите просто изглеждат неестествени и неволно смешни.

За пореден път се убеждавам, че само актьорите не могат да направят един филм. Трябва и останалите съставни части да се постараят също толкова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар